ST. FLORIAN ZRT. H-1143 Budapest, Hungária krt. 65. Telefon: +36 1 273 0075, Fax: +36 1 422 0698 , E-mail: info@stflorian.hu

Kezdőoldal   Cégünkről

Cégünkről

Cégünkről a múltban és jelenben

 

1995 A Pyro Dienst egyéni vállalkozás családi vállalkozásként megalakul
1996 Megnyitjuk első tűzoltó készülék javító műhelyünket.
1997 Felépül új korszerű, kétszintes javítóműhelyünk és irodánk. Új felületkezelési technológiát vezetünk be. Megnyerjük a Fővárosi Tűzoltó Parancsnokság és kerületi parancsnokságok tűzoltó készülékeinek javítását, valamint a MOL Rt. Pest-megyei régió gázfogadó állomásai tűzoltó készülékeinek komplett karbantartását.
1998 Megnyitjuk első színvonalas szaküzletünket Budapesten, a Hungária körúton. Együttműködési szerződést kötünk a ROLLEXCO Rt. -vel, mint legnagyobb magyar tűzoltókészülék gyártóval, akinek regionális vezérképviseletét látjuk el Budapesten és pest megyében.
2001 Bővítjük szaküzletünket és megnyitjuk első budapesti irodánkat.
2002 Bevezetjük az ISO 9001 minőségirányítási rendszert.
2003 Szakműhelyünket bővítjük és felújítjuk, valamint a gépjárműparkot újra cseréljük.
2005 Európai Uniós pályázatokat nyerünk logisztikai fejlesztésre, valamint munkatársaink képzésére.
2006 Budapesti székhelyünk szomszédságában saját, háromszintes ingatlant vásárolunk, amellyel ötszörösére növeljük addigi területünk nagyságát.
2007 Cégünk neve Pyro Dienst Kft.-ről St. Florian Kft.-re változik és teljesen megújul arculatunk.
2008 Bevezetjük az ISO 14001 környezettanúsítási rendszert.
2009 További 4 telephelyet nyitottunk az országban.
2010 Magyarország legjobban felszerelt javító szakműhelyét hozzuk létre partnercégünkkel, vecsési telephelyünkön.
2011 Új német nyomáspróbázó gépsort helyezünk üzembe a széndioxid tűzoltó készülékek nyomáspróbájához. Cégünk kft -ből Zrt -vé alakul.
2012  Megnyitjuk 2. karbantartó műhelyünket Dány-Szentkirályban.
2013 Karbantartó műhelyünkben a gépparkot lecseréltük a legkorszerűbb berendezésekre a pontosság, megbízhatóság és hatékonyság érdekében.
Komplex számlázó, raktárkezelő és crm rendszert helyeztünk üzembe.
Új 400 oldalas termékkatalógust jelentettünk meg.
2014 A legkiválóbb cégek 1,75% -ának járó nemzetközi Bisnode  tanúsítvány AA minősítését nyerte el cégünk.
Új szállítójárműveket vásároltunk, amellyel 2,4T -ról 4,3 T -ra növeltük egyidejű szállítói kapacitásunkat.
A 2 -es számú karbantartó műhelyünket bővítettük a folyamatosan növekvő megrendelések miatt.
2015 Központi telephelyünk irodai kapacitását növeltük és korszerűsítettük.
Teljesen megújult cégünk honlapja a legmodernebb megoldások alkalmazásával.
Webshopunk kínálatát többszörösére növeltük.
2018 Új irodaépület megvásásrlásával jelentősen növeljük raktározási- és iroda területünket.
2019 Cégünk informatikai rendszerének teljeskörű fejlesztése. Minden munkafolyamat digitalizálása és felhő alapú rendszerbe történő integrálása.
2020 Sikeresen lezárult a Specdoor kft. cégünkbe történő beolvadási folyamata. Ezáltal a tűzgátló ajtók teljeskörű karbantartásában, beépítésében és gyártásában szerzett közel 20 éves tapasztalattal, valamint új karbantartó és gyártó telephellyel bővül cégünk.